Detaily nám môžu otvoriť cestu úspechu alebo naopak cestu do záhuby. V bežnom živote to môže byť malá chyba alebo nepozornosť. Poznajú to viacerý. Určite si pamätáte dobu, keď ste boli malý a rodičia Vám pri odchode z domu zavesili na krk kľúčenku s tak dôležitou vecou akou boli kľúče od domu. Bol to znak dôvery a istoty, že sa v poriadku vrátite a zároveň dokážete byť zodpovedný a strážiť si svoj poklad. Niektorý ich nemali radi. Iným sa veselo hompáľali na krku a pyšne ich ukazovali učiteľom a kamarátom. Na jednu dobu sa trochu dostali do úzadia. Dnes zažívajú svoj boom a vracajú sa v plnej sile a s úžasnými vylepšeniami.
Zmenil sa nielen ich dizajn, potlač, farba, či rôznorodosť materiálov, ktoré sa na ich výrobu používajú. Ich obľúbenosť rastie spolu so zmenou zmýšľania spoločnosti. Dokonca sa začali objavovať na módnych prehliadkach, ako štýlový módny doplnok. Tento pohľad sa rozšíril hlavne medzi mládež a mladých dospelých. Tento cenený kúsok outfitu dokáže prezentovať nielen aktuálne naladenie človeka ale zároveň pokrýva všetky výhody a potreby, ktoré zabezpečoval aj v rokoch minulých. Pri výrobe sa používajú kvalitnejšie a pevnejšie materiály, ich životnosť je teda oveľa vyššia a funkčnosť oveľa rôznorodejšia.
Nenosíme na nich iba kľúče, čipy do školy a práce, ale aj vizitkové preukážky, karty, mini peňaženky alebo mobilné telefóny. Pracky sú vyrobené rovnako kvalitne ako samotná šnúrková časť. Pevné a odolné voči bežným negatívnym situáciám a podmienkam. Musia predsa niečo vydržať. Napriek nesporným výhodám, ktoré sme už prezentovali uchvátili nielen mládež a dospelých ale aj firmy a spoločnosti, ktoré v nich našli potenciál pre kvalitný, štýlový a denne využiteľný reklamný predmet. Marketingové stratégie s potešením zaradili do svojich radov reklamné predmety v podobe kľúčenky na krk a teraz sa tešia veľkému úspechu a mimoriadnej obľube. Sú jednoduchým detailom s veľkým úspechom.